Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
28.01.2015 03:18 - Да бъдеш българин в Англия
Автор: radotrifonow Категория: Новини   
Прочетен: 1487 Коментари: 1 Гласове:
4


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 Здравейте аз съм момче на 20 години - български гражданин на Република България което живее във Великобритания от 2 години. Съвсем обикновен момче съм , студент все още, човек на изкуството търсещ реализация в чужбина. 

Какво е да бъдеш българин в чужбина ? Как ни приемат чужденците ? Какво казват след като разберат,че си български гражданин ? Какви са ни предимствата и , какви бариери поставят ангичаните пред нас? Това са все въпроси на които успях да си отговоря за 2 години престои във Великобритания. 
Не искам да се впускам в подробности относно животът там, тъй като в интернет има достатъчно информация а пък и вече имаме голям брой от емигранти във Великобритания , със сигурност имате някои познат или роднина които се намира на територията на Обединено Кралство.
Моята история започна тогава, когато реших да търся реализация в Англия, реализация свързана с музика (шоу-бизнес). Това всъщност значи една позиция на Entertainer която включва предимно вечерни занимания на сцена с шоу екип (танци и пеене) , някои от позициите включват и дневни занимания с деца като забавни игри,рисуване, пеене и т.н
Реших да се явя на един такъв кастинг за такива работни оферти и го направих... изненадах се как протече денят и колко добър бях приет от останалите кандидати, не видях злоба в очите им , не видях завист , видях искреност и приятелско отношение .. хора от екипът ме поздравиха и интересното беше,че наистина бяха искрени .. бях някак си доволен от факта,че англичаните ме приеха толкова добре и,че се държаха толкова приятелски с мен , особенно и хора от екипът това за мен значеше УСПЕХ.
Какво се случи ? Е,получих отговор с отказ за работната оферта, тъй като не отговарям на изискванията.. Как да е ще го приема някак си,търсех и все още търся причина за един такъв отказ, но все още не го намирам .. някой от кандидатите ме потърсиха във фейсбук и ме попитаха дори дали съм одобрен .. това може да ви подскаже дали всъщност съм бил успешен в изпълненията си. 
Тук искам да отбележа,че съм горд с българската ни музика , и че имаме толкова талантливи музиканти и актьори, такива професионалисти и хора на изкуството с които се гордея. 
Мили хора дискриминираха ме,защото съм БЪЛГАРИН, защото не говоря с техния акцент и защото може би ги е страх гостите на парк-а да си оставят децата при мен, защото не съм с английски произход.. Знаете ли какво е да усетите дискриминация на хиляди километри от родината, да знаете каква е истината всички останали да я виждат , дори и тези които решават нещата да върят срещу истината и да ми откажат и отнемат това което заслужих.. Почуствах се и горд и засрамен от България , горд от факта,че ние приемаме чужденците толкова добре и винаги се отзоваваме и засрамен от това,че те познават държавата ни с ужасни неща. Не искам да изпадам в повече подробности, просто искам да дам един съвет към всички които се насочват към Англия

Скъпи хора вместо да си купите билет за Англия, сменете го купете си билет за друга държава, тук в Англия не сме добре дошли , за тях сме смешни, жалки и интересни откъм информация за животът в нашата страна на която информация само се смеят и обсъждат двулично.. Качествата ви тук никога няма да се признаят , дори и да сте най-добрият, човекът с огромен опит и стаж зад гърба си, дори да сте както се казва "много успял" в професията си , не търсете реализация тук макар и тяхното да е по-слабо  и некачествено те си го обичат защото е тяхно, защото е създадено тук в Англия и защото говори така както трябва.. Ако същото се бе случило в България нямаше да ме е яд толкова,защото реално ще се боря с хора от моята националност, а тук се боря в чужда територия , изправен бях и в момента съм сред армия от войници които смело бранят позициите си , резидентите си и правата си.

Аз съм само на 20години и се сблъсках с дискриминацията в чужбина, не сме желани тук и може би никога няма да сме. Вече знам за себе си,че макар и корумпирана, мизерна и бедна България си е България. 



Гласувай:
4


Вълнообразно



1. apostapostoloff - В България няма мизерия и
28.01.2015 05:32
бедност, а корупцията е минимална. Мизерия, бедност и корупция се вихрят най- вече във Великобритания.

Огледайте се и може би ще осъзнаете, че англичаните са не само расисти, а са и доста бедни хора. Повечето от тях нямат нищо- нито имоти, нито пари. За разлика от заможните българи, които си имат всичко.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: radotrifonow
Категория: Новини
Прочетен: 8666
Постинги: 1
Коментари: 1
Гласове: 0
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930